معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: امروز صبح اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه و همچنین خود باشگاه از بیرانوند به کمیته انضباطی شکایت کردند.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین، هومن هدایتی در مورد صحبت های روز گذشته بیرانوند که مدعی شد به هیئت مدیره پرسپولیس برای نوشتن الحاقیه ۵ میلیارد تومان شیرینی داده است، اظهار کرد: بابت این صحبت ها امروز صبح باشگاه پرسپولیس از جانب خودش و همچنین از طرف افراد حقیقی سابق در هیئت مدیره به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به جرم تشویش اذهان عمومی و همچنین اتهام و افترا به باشگاه شکایت کرد.

وی در خصوص اینکه آیا این شکایت به جز کمیته انضباطی به دادگاه بیرون هم برده می شود یا خیر گفت: چون مصاحبه درون ورزشگاه و محیط فوتبالی بوده باید در کمیته انضباطی این شکایت ثبت می شد اما قطعا نتیجه آن را به بیرون دادگاه خواهیم برد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در جواب به این پرسش که با صحبت های شب گذشته بیرانوند آیا محرومیت ۴ ماه تعلیقی او فعال می شود یا خیر گفت: این دو مووضع جداگانه است. محرومیت تعلیقی او توسط کمیته وضعیت بابت بحث قراردادی است اما صحبت های شب گذشته او جنبه حقوقی دیگری دارد و به همین دلیل دو مورد کاملا جدا از هم هستند. همان طور که شب گذشته کمیته انضباطی بیرانوند را احضار کرد که البته انتظار می رفت دستور موقت برای او صادر کنند.

هدایتی همچنین در خصوص اینکه وقتی فسخ قرارداد بیرانوند غیر قانونی تشخیص داده شده پس تکلیف قراردادش با تراکتور چه می شود گفت: حقوق فوتبال توسط حقوقدادانان سوئیسی نوشته شده و قواعد متفاوت با حقوق داخلی ما دارد. در حقوق بین الملل اگر فردی بخواهد قراردادش را فسخ کند مشکلی نیست و می تواند قرارداد جدید امضا کند اما باید پای تبعات فسخ یک طرفه اش بایستد. در مورد بیرانوند هم همین حکمفراماست. قرارداد او با تراکتور مشکلی ندارد اما بابت فسخ قراردادش با پرسپولیس دچار تخلف شده که باید پای جریمه اش باشد. در مورد ویلموتس هم چنین اتفاقی رخ داد. او قبل از بازی تیم ملی قراردادش را با فدراسیون فسخ کرده بود اما روی نیمکت تیم ملی نشست که فیفا این کار او را حسن نیت ویلموتس اعلام کرد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می شود مسئولان این باشگاه قبل از اینکه بیرانوند صحبت از شیرینی دادن برای نوشتن الحاقیه کند متوجه فرد خاطی در باشگاه شده و او را اخراج کرده اند، گفت: بیرانوند شب گذشته گفت به اعضای هیئت مدیره شیرینی داده اما کسی از هیئت مدیره پرسپولیس اخراج نشد. من چنین ماجرایی را نشنیدم.

کد خبر 888424
منبع: آنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha